Listeners:
Top listeners:
LIVE CLUB FM SHQIPËRI
LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË
LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP
Universiteti i famshëm vazhdimisht kryen kërkime, të cilat shpesh janë veçanërisht interesante për psikologjinë njerëzore. Këtë herë ai fokusohet te tema e “pëlqyeshmërisë”, por edhe ajo që mund t’i bëjë njerëzit më të pëlqyeshëm.
Sipas hulumtimit të universitetit, ajo që i bën njerëzit më të pëlqyeshëm, “është të bëjnë një pyetje”. Në fakt, bërja e një pyetjeje për të fituar simpatinë e dikujt cilësohet si një “mashtrim shpëtimi”.
Përpara se të keni ndonjë dyshim për këtë, vini re se kjo lëvizje “do t’ju bëjë menjëherë të dukeni më të pëlqyeshëm dhe të kuptueshëm, gjë që do të rrisë shanset tuaja për t’u punësuar, për shembull, për një punë ose për të marrë një promovim“.
Në një seri studimesh, studiuesit e Harvardit ekzaminuan më shumë se 300 biseda në internet dhe personalisht midis njerëzve që e njohin njëri-tjetrin. Për bisedat në internet, pjesëmarrësve iu kërkua të flisnin me një person të rastësishëm për 15 minuta. Për bisedat ndërpersonale, u ekzaminuan të dhënat nga një studim i publikuar më parë i 110 personave në një ngjarje takimi me shpejtësi.
Gjetjet, të publikuara në Journal of Personality and Social Psychology, tregojnë se ata që bënin më shumë pyetje gjatë një bisede, veçanërisht pyetjet pasuese, perceptoheshin si më të pëlqyeshëm, si në internet ashtu edhe personalisht.
Në rastin e takimeve me shpejtësi, ata kishin gjithashtu më shumë gjasa të shkonin në një takim të dytë.
“Ne gjejmë një marrëdhënie të fortë dhe të qëndrueshme midis formulimit të pyetjeve dhe pëlqimit,” raportojnë studiuesit e Harvardit. “Njerëzit që bëjnë më shumë pyetje pëlqehen më shumë nga bashkëbiseduesit e tyre”. Pyetjet vijuese, theksojnë studiuesit, tregojnë se një person jo vetëm po dëgjon, por edhe po tregon interes. Përveç kësaj ata tregojnë kujdes, verifikim dhe mirëkuptim.
Studimi përmend gjithashtu introvertët:
“Introvertët kanë biseda të shkëlqyera me njëri-tjetrin”, thotë Jenny Blake, një ish-trajnere e karrierës së Google. Kjo është e rëndësishme, pasi “marrëdhëniet e thella” shpesh rezultojnë nga biseda “të paharrueshme”. Sigurisht, kjo nuk do të thotë se duhet të bombardojmë dikë me pyetje, por pyetja e rastit është shumë e rëndësishme. Megjithëse gjetjet mund të duken të vetëkuptueshme, shumë prej tyre ende hezitojnë t’i bëjnë pyetje bashkëbiseduesve të tyre.
Në çdo rast, studimi vë në dukje se “tendenca për t’u fokusuar tek vetja kur përpiqemi t’u lëmë përshtypje të tjerëve është e gabuar”.
Written by: Sasha Ndreka
Post comments (0)