Listeners:
Top listeners:
LIVE CLUB FM SHQIPËRI
LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË
LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP
Zinxhirët e mëdhenj të supermarketeve në Mbretërinë e Bashkuar kanë filluar testimin e një sistemi të automatizuar të verifikimit të moshës. Testi do të përdorë kamera që mund të vlerësojnë moshën e çdo klienti. Procesi në fjalë është pjesë e një testi të teknologjive të Home Office për të ndihmuar me shitjen e alkoolit.Kështu, Asda, Co-op dhe Morrisons po instalojnë sistemin në disa dyqane. E njëjta teknologji përdoret tashmë në dyqanin pa arka të Aldi në Londër.Nëse klientët pranojnë, kamera do të gjejë moshën e tyre, duke përdorur algoritme të trajnuara në një bazë të dhënash të fytyrave anonime.Nëse vendos se janë nën 25 vjeç, ata do të duhet t’i tregojnë letërnjoftimin një anëtari të stafit.Por shqetësimet për privatësinë u ngritën, në vitin 2020, kur 18 dyqane Co-op testuan një sistem të njohjes së fytyrës, që nga fillimi i Facewatch, që paralajmëroi stafin te klientët me një rekord “vjedhjeje ose sjelljeje antisociale”. Shqetësimet për privatësinë u ngritën, në vitin 2020, kur 18 dyqane Co-op testuan një sistem të njohjes së fytyrës, që nga fillimi i Facewatch, që paralajmëroi stafin te klientët me një rekord “vjedhjeje ose sjelljeje antisociale.
Written by: Sasha Ndreka
Post comments (0)