play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM SHQIPËRI

  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË

  • cover play_arrow

    LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP

Bota

Mbyllja e fabrikave të automjeteve në Gjermani, kompanitë kinezë synojnë prodhimin në vendin e BE për të shmangur taksat

today16/01/2025

Background
share close

Zyrtarët kinezë dhe prodhuesit e makinave nga Kina janë të interesuar të blejnë fabrika të Volkswagen në Gjermani që janë planifikuar për mbyllje, sipas një burimi me njohuri për vlerësimin e situatës nga Pekini, të cituar nga Reuters.

Pekini beson se nisja e prodhimit vendas në Gjermani do ta ndihmojë atë të rrisë ndikimin e saj në sektorin e automobilave të vendit me vlerësime të larta, tha burimi për agjencinë e lajmeve të enjten. Për më tepër, prodhuesit kinezë të automjeteve elektrike (EV) do të jenë në gjendje të shmangin tarifat e importit kur shesin makina në BE, vuri në dukje Reuters.

Autoritetet kineze në përgjigje vendosën tarifa të përkohshme për alkoolin me origjinë nga BE dhe kërcënuan tarifa më të larta për makinat me karburant me motorë me zhvendosje të madhe. Pekini ka ngritur gjithashtu një padi në Organizatën Botërore të Tregtisë (OBT), duke pretenduar se Brukseli po angazhohet në “proteksionizëm tregtar”.

 

Bizneset kineze kanë investuar në një gamë të gjerë sektorësh në Gjermani, fuqinë ekonomike të BE-së, duke filluar nga telekomunikacioni deri te robotika. Mercedes-Benz aktualisht ka dy aksionerë kryesorë nga Republika Popullore.

 

Burimi i tha Reuters se vendimet për investime do të varen në një masë të madhe nga qëndrimi i qeverisë së re gjermane ndaj Kinës pas zgjedhjeve të planifikuara për 23 shkurt.

Vitin e kaluar, Volkswagen njoftoi planet për të mbyllur të paktën tre nga pikat e tij të prodhimit në Gjermani, për të pushuar nga puna mijëra punëtorë dhe për të ulur pagat me 10%. Më vonë, VW dhe sindikata gjermane IG Metall arritën një marrëveshje për të shmangur shkurtimet e pavullnetshme dhe mbylljen e fabrikave në vend deri në vitin 2030.

Në atë kohë, Daniela Cavallo, kryetarja e këshillit të punës së Volkswagen, u kërkoi autoriteteve gjermane të hartonin një plan për të siguruar që ekonomia e vendit “të mos shkojë në fund”.

Prodhuesi i makinave, së bashku me kompani të tjera në të gjithë BE-në, është goditur nga ngadalësimi ekonomik global që shkaktoi rënien e kërkesës për produktet e tyre, si dhe kalimin në teknologjitë e gjelbra.

Written by: Sasha Ndreka

Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



0%