Listeners:
Top listeners:
LIVE CLUB FM SHQIPËRI
LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË
LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP
Një hotel ‘Louis Vuitton’ thjesht bën sens. Prej disa kohësh, kompania, e njohur për prodhimin e mallrave über-luksoze, po zgjeron ngadalë markën e saj të njohur nga produktet fizike në hapësirat fizike. Në fillim të nëntorit, kompania njoftoi planet për ‘LV Dream’, një hapësirë e ngjashme me një pop-up, e cila do të përfshijë një ekspozitë që nxjerr në pah bashkëpunime të ndryshme me artistë, një kafene, një dyqan dhuratash dhe një dyqan çokollate. Edhe përpara ‘LV Dream’, marka ikonike ka sjell restorantet pop-up në Seul, Korenë e Jugut dhe Saint-Tropez, Francë. Pra, natyrisht, kur ‘Louis Vuitton’ donte t’i çonte këto përpjekje në një nivel tjetër, një hotel ishte një zgjedhje e përsosur.
Siç raportohet nga ‘Women’s Wear Daily’ (WWD), qendra e fuqishme e modës shpreson të ketë hotelin e saj të parë ‘Louis Vuitton’ brenda pesë viteve. Zyrat aktuale të kompanisë, të cilat ndodhen në lagjen e 8-të të qytetit, do të bëhen vendndodhja e hotelit. Sipas Michael Burke, kryetari dhe shefi ekzekutiv i ‘Louis Vuitton’, zyra e tij ka një nga pamjet më të mira në të gjithë Parisin dhe së shpejti këto pamje do të jenë të disponueshme për publikun për t’i shijuar.
Megjithëse planet e plota nuk janë publikuar ende ‘Louis Vuitton’ ka punuar me arkitektë dhe projektues shumë të njohur. Frank Gehry projektoi flamurin e kompanisë në Seul në 2020 dhe gjithashtu punoi me markën për të krijuar një parfum; Peter Marino riikrijoi valizhen ikonik të Louis Vuitton si pjesë e ekspozitës 200 Trunks 200 Visionaries të kompanisë; dhe stilistë të tjerë të ndryshëm kanë bashkëpunuar me ‘Louis Vuitton’ si pjesë e ‘Objets Nomades’, koleksioni i mobiljeve të kompanisë.
Written by: Sasha Ndreka
Post comments (0)