play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM SHQIPËRI

  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË

  • cover play_arrow

    LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP

Interesante

Inteligjenca Artificiale po shkatërron imazhin e grave, situata po vjen duke u përkeqësuar

today12/03/2024

Background
share close

Modelet dixhitale, joreale të inteligjencës artificiale Barbie po bëhen gjithnjë e më të zakonshme, gjë që për më shumë është një rast për analiza dhe kritika të përfaqësimit stereotip të grave në një sferë tjetër.

Olivia Peter, një gazetare e specializuar në tema të tilla si marrëdhëniet ndërpersonale, moda, kultura pop dhe dhuna ndaj grave, së fundi shkroi për britaniken “Independent” për gratë me AI, fytyrat dhe trupat e të cilave janë aq të përsosura sa nuk mund të ishin reale, por megjithatë arrijnë të “shkundin” besimin e k%saj gjinie.

“A nuk janë mjaft joreale standardet e bukurisë së mediave sociale tashmë?” Merrni parasysh të gjithë filtrat e redaktimit që historikisht janë kritikuar për promovimin e kirurgjisë plastike, për shembull, dhe modifikimin e pakufizuar që bëhet në Instagram për të ndryshuar fytyrat dhe trupat e njerëzve. Tani ne duhet të luftojmë me bukurinë plotësisht të prodhuar”, thotë Peter.

Megjithatë, ajo thekson se gruaja e përsosur në internet nuk është e vërtetë, edhe pse efektet e fuqishme e bëjnë të duket si e tillë. Me atë rast, ajo përmendi fillimisht Aitana Lopez, një influencuese e mediave sociale e krijuar nga AI me më shumë se 215,000 ndjekës në Instagram.

Fit Aitana, siç quhet ajo, poston përmbajtje të stilit të jetesës duke filluar nga fotot e saj me të brendshme të Victoria’s Secret deri tek xhirimet e rastësishme në shtëpi. Krijuesi i saj është kompania spanjolle “The Clueless” dhe qëllimi fillestar pas kësaj shpikjeje ishte të maksimizonte potencialin e fitimit dhe të reduktonte llojin e humbjes së kohës që ndodh me ndikuesit e jetës reale. “Ne e bëmë atë që të mund të fitonim më shumë para dhe të mos varemi nga njerëzit e tjerë që kanë ego, që kanë obsesione ose që thjesht duan të bëjnë shumë para duke pozuar”, tha themeluesi i agjencisë Ruben Cruz, duke vënë në dukje se Lopez tashmë i sjell të ardhurat e kompanisë. më shumë se 10,000 dollarë në muaj. Lopez, megjithatë, nuk është ndikuesi i parë i fuqizuar nga AI që doli në skenë. Ndër më të spikaturat është Lil Miquela, e cila ka lindur në vitin 2016 dhe sot numëron 2.7 milionë ndjekës në Instagram, ku poston një sërë reklamash dhe muzikë. Pastaj Shudu Gram, një model dixhital i bazuar në kukullën afrikane Princesha Barbie.

Produkti i fundit stereotipik është këngëtarja Anna Indiana e krijuar nga AI, kënga e parë e së cilës “Tretrayed by This Town” u tall gjerësisht në internet. Indiana gjithashtu i ngjan një personi të vërtetë, me të gjitha parimet e bukurisë konvencionale: buzët e plota, lëkurë të pastër, tipare proporcionale dhe më të mprehta të fytyrës.

Për këtë arsye gazetarja Pjetër shprehu shqetësimin e saj, duke u shprehur se asnjë nga sa më sipër nuk i bën mirë femrave.

“Pas vitesh përpjekjesh për të çmësuar kushtëzimin social që të gjithë kemi përvetësuar, një që promovon një lloj bukurie unike dhe denigron ata që nuk përputhen, ja ku jemi, duhet ta shohim sërish të idhulluar. Gratë, fytyrat dhe trupat e të cilave janë aq të përsosura sa nuk mund të jenë reale. Megjithatë, ato përjetësojnë imazhin që ne të gjithë duhet të aspirojmë duke ndjekur apo blerë produktet që ata promovojnë”, thotë ajo

Vëmë re se duhet patur parasysh se edhe inteligjenca artificiale krijohet nga njerëz “të vërtetë”, ndaj garancia që ajo dhe algoritmet do të veprojnë moralisht dhe etikisht është vetëm mendim i dëshiruar.

Written by: Sasha Ndreka

Rate it

Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *