Listeners:
Top listeners:
LIVE CLUB FM SHQIPËRI
LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË
LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP
today02/12/2024
Sipas një përditësimi të ri nga WARC, pritet që investimet globale në reklama të rriten me 10.7% këtë vit, duke arritur në $1.08 trilion. Kjo shënon normën më të madhe të rritjes në gjashtë vitet e fundit dhe rritjen më të madhe ndonjëherë, duke përjashtuar rikuperimin pas pandemisë në vitin 2021.
Parashikimet për vitet e ardhshme janë gjithashtu optimiste, me një rritje të pritshme prej 7.6% në 2025 dhe 7.0% në 2026, duke çuar tregun global të reklamave në vlerën e $1.24 trilion. Investimet globale në reklama janë dyfishuar në dekadën e fundit dhe janë rritur 2.8 herë më shpejt se rritja ekonomike globale që nga viti 2014.
Ndërsa mediat online vazhdojnë të jenë shtysa kryesore e rritjes, edhe TV tradicional ka kontribuar në mënyrë të dukshme këtë vit. Shpenzimet për TV linear pritet të mbyllin vitin me një rritje prej 1.9%, duke arritur në $153.6 miliard, pas dy viteve rënie. TV-ja është nxitur kryesisht nga reklamat politike – veçanërisht në SHBA – gjatë tremujorit të fundit, si dhe nga ngjarjet madhore si Olimpiada e Parisit dhe Kampionati Evropian Euro 2024 në tremujorin e tretë.
Pavarësisht kësaj, pjesa e TV linear në tregun global të reklamave ka rënë ndjeshëm, nga një kulm prej 41.3% në 2013 në vetëm 14.3% këtë vit.
Internet pure-play, që përfshin kompani si Alphabet, Amazon dhe Meta, pritet të rritet me 14.1% këtë vit, duke arritur në $741.4 miliard – ose 68.8% të shpenzimeve totale globale për reklama. Sektori më i madh brenda kësaj kategorie mbetet media sociale, me $252.7 miliard, ose 23.5% të tregut global të reklamave. Rritja për median sociale këtë vit është rishikuar në +19.3%, kryesisht falë performancës së fortë të platformave si Facebook, Instagram dhe TikTok.
Në mënyrë të ngjashme, media e shitjeve me pakicë pritet të shënojë një rritje prej 16.4% në tremujorin e katërt të 2024, duke arritur në $46.2 miliard – një rekord i ri.
Pavarësisht kësaj rritjeje të madhe, autori i raportit, James McDonald, ka paralajmëruar për pasiguri në të ardhmen. “Presionet rregullatore mbi Google dhe TikTok – të cilat përbëjnë një të katërtën e tregut të reklamave jashtë Kinës – mund të krijojnë sfida në 2025,” vuri në dukje ai.
Reklamuesit globalë pritet të shpenzojnë $299.2 miliard gjatë tremujorit të fundit të vitit, ku mbi gjysma e shpenzimeve do të realizohen gjatë sezonit të festave. Kjo shënon një rritje prej 10.2% krahasuar me vitin e kaluar.
Reklamuesit e shitjeve me pakicë do të shpenzojnë $45.6 miliard në këtë periudhë, me TV që tërheq 15.9% të kësaj shume, ose $6.8 miliard, ndërsa 23.3% e këtyre reklamave do të dërgohen përmes TV-ve të lidhura në internet (CTV), për të shfrytëzuar aftësitë shtesë të targetimit që ofrojnë këto pajisje.
Written by: Sasha Ndreka
Post comments (0)