Listeners:
Top listeners:
LIVE CLUB FM SHQIPËRI
LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË
LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP
“YouTube” po teston një shërbim të ri, të mbështetur nga reklama – transmetimi i kanaleve televizive.
Aktualisht kompania është në bisedime me kompani të ndryshme për të sjellë shfaqje televizive, filma dhe kanale të tëra televizive në platformën e saj.
Për momentin YouTube është duke matur interesin e shikuesve dhe nëse gjithçka shkon sipas planit, shërbimi në pronësi të “Google” mund të kërkojë një ulje prej 45% të të ardhurave nga reklamat.
Kjo është në fakt marrëveshja e “YouTube” edhe me krijuesit e përmbajtjes dhe duket të jetë një shtysë tjetër nga “YouTube” për t’u degëzuar jashtë shërbimeve të zakonshme.
Së fundmi, platforma e transmetimit arriti një marrëveshje me NFL Sunday Ticket dhe ajo do të transmetohet në YouTube TV dhe kanalet YouTube Primetime, duke nisur nga ky vit.
“YouTube” gjithashtu ka filluar të ndajë të ardhurat e saj nga reklamat me krijuesit e “YouTube Shorts”, gjë që do ta bënte shërbimin më fitimprurës se TikTok.
Written by: Sasha Ndreka
Post comments (0)