Listeners:
Top listeners:
LIVE CLUB FM SHQIPËRI
LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË
LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP
Automjetet elektrike ndodh të përfshihen në flakë shumë më shpesh në krahasim me ato me djegie të brendshme.
Edhe pse nuk ka asnjë provë që të jetë kështu, automjetet elektrike ende kanë një reputacion të keq për këtë.
Dhe kur përfshihen në flakë, bëhet tepër të vështirë për t’i shuar.
Ideja është që mbulesa e papërshkueshme nga zjarri e privon zjarrin nga oksigjeni dhe kështu e shuan atë.
Dhe nëse e mbani mjaftueshëm, temperaturat do të qëndrojnë të ulëta dhe ndoshta nuk do të ndizen më.
Një video te filmuar në Spanjë shërbimi zjarrfikës testoi batanijen e zjarrit “Bridgehill”, e cila ishte projektuar posaçërisht për zjarret e makinave.
Për provën, ata i vunë zjarrin një “Nissan Leaf”, zjarri i të cilit përfundimisht arriti në 1976 gradë celsius.
Në më pak se 30 sekonda pasi zjarrfikësit mbuluan makinën me një batanije, temperatura e zjarrit ra në 676 gradë. Pas disa minutash, ra në 248 gradë.
Kompania “Bridgehill” sugjeron mbajtjen e batanijes së zjarrit për të paktën një orë, por rekomandon ta mbani atë derisa automjeti të transportohet në një vend të sigurt.
Së fundmi, LG Chem njoftoi gjithashtu se do të zhvillojë plastiken e saj rezistente ndaj zjarrit për automjetet elektrike.
Kjo dëshmon se ka materiale që mund të shuajnë zjarrin e baterive të automjeteve elektrike në mënyrë më efektive sesa uji.
Jo vetëm që batanijet e zjarrit shuajnë plotësisht zjarrin, por ato mund të vendosen për pak sekonda, duke parandaluar që zjarret të dalin jashtë kontrollit në radhë të parë.
Përveç kësaj, ato mund të barten kudo, të paketuara mirë në bagazh dhe nuk kanë nevojë për hidrant ose lidhje uji
Written by: Sasha Ndreka
Post comments (0)