play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM SHQIPËRI

  • cover play_arrow

    LIVE CLUB FM KOSOVË KOSOVË

  • cover play_arrow

    LIVE RADIO SHQIP DËGJO SHQIP

Teknologji

Kartvizita dixhitale GOtaps, më e mira për drejtuesit e shitjeve

today27/04/2023

Background
share close

Gledion Suku - Bank Transaction Analyst - RevAlbania | LinkedIn

 

Kartvizita dixhitale GOtaps janë mënyra e re e rrjetizimit. Kartvizitat prej letre janë të vjetruara dhe, nëse jeni një drejtues shitjesh, mund tju shkaktojnë dhimbje koke të mëdha sepse  – duhet kohë për ti prodhuar, duhet kohë për të shtuar informacionin e marre ne databazene  personale ose të korporatës dhe më shumë kohë për të ndjekur dhe mbajtur informacionet e gjithçkaje. Kartatvizitat prej letre janë një punë e përditshme, ndërsa kartvizita dixhital janë një mjet – një mjet i fuqishëm rrjetizimi që ndihmon përfaqësuesit e shitjeve të lidhen, të ndjekin dhe të mbajnë gjithçka të organizuar.

Këtu janë disa nga arsyet kryesore pse përfaqësuesit e shitjeve i duan kartvizita dixhitale GOtaps:

-Shkëmbim i menjëhershëm i kontaktit

-Skanim i lehtë I nje kartvizite letre

-Organizim I Kontakte

-Krijim Grupesh sipas Kategorive dhe lidhjet e reja

-Minimizimi i kohës për shkembimet e informacione si following, etj.

 

Çfarë është një kartvizite dixhitale?

 

Një kartvizite dixhitale është një mjet rrjeti i performancës. Është pjesë e profilit në internet, pjesërisht produkt fizik.

URL-ja e kartës suaj dixhitale të biznesit mund të ndahet si çdo URL tjetër ose njerëzit mund të skanojnë kodin tuaj të personalizuar QR

Drejtuesit e shitjeve janë një grup konkurrues. A ka mënyrë më të mirë për të ngritur rrjetezimin tuaj sesa duke përdorur teknologjinë e duhur? Në botën e kartvizitave dixhital, kjo do të quhet GOtaps.

GOtaps fuqizon përfaqësuesit e shitjeve jo vetëm duke e bërë procesin e shkëmbimit të informacionit të kontaktit të shpejtë dhe pa probleme, por gjithashtu duke minimizuar aktivitetet e humbjes së kohës, si p.sh. futja automatike e informacionit të kontaktit nga kartvizitat  letër dhe dërgimi i ndjekjeve të automatizuara.

 

Vështrim i përgjithshëm i ekzekutivit të shitjeve

Një agjent i shitjeve është një profesionist i cili është përgjegjës për shitjen e produkteve ose shërbimeve të një kompanie për klientët e mundshëm. Qëllimi i tyre kryesor është të gjenerojnë të ardhura për kompaninë duke mbyllur marrëveshjet e shitjeve, duke ndërtuar marrëdhënie me klientët dhe duke identifikuar mundësi të reja biznesi.

Drejtuesit e shitjeve zakonisht kanë një kuptim të thellë të produkteve ose shërbimeve që ata shesin, si dhe nevojat dhe preferencat e klientëve të tyre të synuar. Ata e përdorin këtë njohuri për të krijuar pika bindëse të shitjeve, për të negociuar marrëveshje dhe për t’iu përgjigjur çdo pyetjeje ose shqetësimi që mund të kenë klientët e mundshëm.

Përveç realizimit të shitjeve, drejtuesit e shitjeve luajnë gjithashtu një rol të rëndësishëm në zhvillimin dhe ruajtjen e marrëdhënieve me klientët. Kjo përfshin ofrimin e një shërbimi të shkëlqyer ndaj klientit, ndjekjen e klientëve për t’u siguruar që nevojat e tyre janë përmbushur dhe duke vepruar si një ndërlidhës midis klientit dhe pjesës tjetër të kompanisë.

Drejtuesit e shitjeve mund të punojnë në një sërë industrish, të tilla si shitja me pakicë, pasuritë e paluajtshme, teknologjia ose kujdesi shëndetësor. Ata mund të jenë përgjegjës për t’u shitur konsumatorëve individualë ose bizneseve të tjera, në varësi të natyrës së kompanisë për të cilën punojnë.

 

Ka disa tipare dhe aftësi që drejtuesit kryesorë të shitjeve priren të zotërojnë. Këtu janë disa prej tyre:

-Aftësi të forta komunikimi: Drejtuesit kryesorë të shitjeve janë komunikues të shkëlqyeshëm, si personalisht ashtu edhe me shkrim. Ata janë në gjendje të artikulojnë vlerën e produkteve ose shërbimeve të tyre në mënyrë të qartë dhe bindëse, dhe janë të aftë për të dëgjuar dhe trajtuar shqetësimet e klientëve të mundshëm.

-Rezistenca: Shitjet mund të jenë një fushë sfiduese dhe konkurruese, dhe drejtuesit kryesorë të shitjeve janë në gjendje të tërhiqen nga refuzimi dhe të qëndrojnë të motivuar edhe kur përballen me pengesa. Ata janë këmbëngulës dhe nuk dorëzohen lehtë.

-Aftësitë e ndërtimit të marrëdhënieve: Drejtuesit kryesorë të shitjeve janë të aftë për rrjetëzimin e biznesit dhe ndërtimin e marrëdhënieve të forta me klientët, gjë që u lejon atyre të kuptojnë nevojat e tyre dhe të ofrojnë zgjidhje të personalizuara. Ata janë në gjendje të krijojnë besim dhe raport te shpejt, gjithashtu punojnë shumë për t’i ruajtur ato marrëdhënie me kalimin e kohës.

-Mendimi strategjik: Drejtuesit e shitjeve duhet të jenë në gjendje të mendojnë në mënyrë strategjike për qasjen e tyre ndaj shitjes, duke identifikuar mundësi të reja dhe duke parashikuar pengesat e mundshme. Ata janë në gjendje të zhvillojnë dhe të ekzekutojnë një strategji shitjeje që përputhet me qëllimet dhe objektivat e përgjithshme të kompanisë.

-Njohuri të industrisë: Drejtuesit kryesorë të shitjeve kanë një kuptim të thellë të industrisë në të cilën punojnë, si dhe të produkteve ose shërbimeve që ata shesin. Ata vazhdojnë me tendencat dhe zhvillimet më të fundit në këtë fushë dhe e përdorin këtë njohuri për të informuar qasjen e tyre të shitjeve.

-Aftësitë e menaxhimit të kohës: Drejtuesit e shitjeve shpesh kanë shumë përgjegjësi dhe detyra për të stimuluar, nga ndjekja e drejtimeve deri te ndjekja e takimeve dhe eventeve. Drejtuesit kryesorë të shitjeve janë në gjendje të menaxhojnë kohën e tyre në mënyrë efektive dhe t’u japin përparësi detyrave për të maksimizuar produktivitetin e tyre.

Kartat dixhitale të biznesit për drejtuesit e shitjeve

Shet më shumë, shet më mirë

 

Kur shkëmbeni kartvizita dixhital me një klient, investitor ose partner të mundshëm, mund të kapni automatikisht informacionin e kontaktit të tyre në llogarine tuaj. Ky është një kursim i madh i kohës dhe ju lejon të mbani gjurmët e të gjitha drejtimeve tuaja në një vend.

 

Shkëmbim i menjëhershëm i kontaktit

Ndarja e menjëhershme e informacionit tuaj të kontaktit me një prekje, skanim ose link është kritike për profesionistët e shitjeve. Me shitjet personalisht, ju duhet të jeni në gjendje të lëvizni shpejt dhe t’ua lehtësoni njerëzve lidhjen me ju si në internet ashtu edhe personalisht.

Këtu është gjithashtu i dobishëm kodi QR i personalizuar i GOtaps. Ekipi juaj mund të përdorë GOtaps QR-në e tyre të personalizuar për t’u lidhur shpejt – dhe kodi QR është i disponueshëm pavarësisht nëse jeni në linjë apo jo.

 

Skanoni kartvizita nga letra

Disa njerëz nuk do ta përditësojnë kurrë teknologjinë që përdorin. Mirë, kjo është zgjedhja e tyre. Por kjo nuk do të thotë që ju duhet të humbni kohë duke ngarkuar manualisht informacione nga kartat e tyre të biznesit në letër. Përdorni skanerin e kartave të biznesit GOtaps për të ngarkuar me lehtësi informacionin e kontaktit nga kartvizita në letër direkt në kontaktet tuaja dhe aplikacionin GOtaps.

 

Ndërtoni rrjetin tuaj të biznesit

Kartat dixhitale të biznesit e bëjnë të lehtë lidhjen me profesionistë dhe krijues të tjerë. Për shembull, nëse takoni drejtues të tjerë shitjesh gjatë rrjetëzimit, mund t’i shtoni shpejt në kontaktet tuaja, të dërgoni një ndjekje të thjeshtë dhe të automatizuar.

Kartat dixhitale të biznesit kanë të bëjnë më shumë se shkëmbimi i kontakteve – megjithëse ato e bëjnë këtë më së miri – ato kanë të bëjnë me optimizimin e kohës dhe energjisë tuaj.

 

Kurse para

Një përfitim tjetër i madh i kartave të biznesit dixhital është se ato kursejnë para. Për shembull, ju mund të përdorni GOtaps për të krijuar dhe menaxhuar kartat tuaja dixhitale të biznesit. GOtaps ofron një app falas që përfshin të gjitha veçoritë që u duhen drejtuesve të shitjeve për të filluar. Plus, nuk ka kosto të fshehura ose tarifa printimi.

 

Ndërtoni shumë profile të kartave të biznesit

Kartëvizita dixhitale për shitje

 

Aplikacioni celular GOtaps ju lejon të krijoni profile të shumta unike të kartave të biznesit dixhital, në mënyrë që të jeni të pajisur për çdo situatë. Ju mund të krijoni një kartë për punën tuaj kryesore, për ngjarje specifike, çfarëdo që ju nevojitet!

Kartvizita dixhitale më e mirë  për drejtuesit e shitjeve

Nëse jeni një drejtues shitjesh, kartvizita dixhital të GOtaps do t’ju ndihmojnë të lidheni me klientët, të ndërtoni rrjetin tuaj, të qëndroni më të organizuar – dhe, në fund të fundit, të optimizoni dhe maksimizoni performancën tuaj të shitjeve. Bëjeni këtë gje tani dhe çoni kartvizitat tuaja të biznesit në nivelin tjetër me GOtaps.

 

Kartat më të mira të biznesit dixhital për përfaqësuesit e shitjeve

Nëse jeni një drejtues shitjesh, kartvizita dixhital të GOtaps mund dhe DO t’ju ndihmojnë të lidheni më lehtë, të rrjetezoheni më mirë dhe të qëndroni më të organizuar.

Bëjeni tani dhe  çojeni rrjetezimin tuaja të biznesit në nivelin tjetër.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Written by: Sasha Ndreka

Post comments (0)

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *